Perspektiv och snabba förändringar

Har en god vän som fyller jämnt i sommar och hennes dotter har efterlyst diverse prylar och bilder som påminner om henne. Så jag browsade genom mina pappersbilder i jakt på bilder från en sommar så vi var ute och seglade.
Rätt som det var så satt jag med knät fullt av gamla minnen, av kompisar som inte längre är kompisar, kompisar som dött, kompisar som hamnat på en helt annan plats i livet än de var då man lärde känna dem, friends in high places och så vidare. När dom bilderna togs så var de bara bilder över vad jag gjorde just då..., men nu är dom påminnelser om vilka vi var och vilka vi blivit.
Lite svindlande känsla faktiskt.

Hittade några bilder från Valborg 1990 och Valborg 1991 som på nåt sätt antyder att livet kan förändras rätt fort :-).

image50
Valborg 1990. På väg till Rackis med Lagge, Mange och Falken. Ida inte påtänkt.

image49
Valborg 1991. Ida 2 månader och 4 dagar.

Kommentarer
Postat av: David

Anledningen till att inte alla dina inlägg dyker upp på skydivebloggar beror på att ditt RSS-flöde inte mår bra. Klaga hos blogg.se

Skydivebloggar publicerar bara det som hittas i RSS-flödet och där finns inte alla dina inlägg med.

2007-05-01 @ 14:13:07
URL: http://bengtsson.net
Postat av: Karin

Ser bra ut med vodkaflaskan i barnvagnen...Snygga gardiner (NOT) hade exakt likadana själv :-)

2007-05-03 @ 11:00:09
Postat av: Ida

oj vad smal du var :O åh vad söt jag var!!

2008-11-30 @ 22:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0