Tatueringar

Det är tredje dagen på Big Way Camp och vi har gjort 4 hopp, med roteflygning. Sånt är kul :).
Än så länge är det inte många som suttit, men jag tror det kommer. Coacherna slänger om folk i sloter som dom inte är vana /trygga med och det gör ju att det sker en del misstag, men på det stora hela flygs det bra.

Det är ganska mycket engelsmän/kvinnor på campet, ca 15 stycken. Idag i duschen så noterade jag att en av dom engelska snubbarna hade en tatuering på röven. Vilket fick mig att fundera över på vilka grunder man väljer tatueringsplacering.
Hm. Man sätter den väl där nån kan se den, oavsett om man kan se den själv eller inte?

Hoppas inte hans kompisar tänker likadant. Imorse var den en av dom som fick lov att krypa in i en overall som inte var hans egen, av frifallsskäl (dress for success och allt det där). Overallen var lila med neongröna grepp. Detta fick hans kompisar att börja köra bögskämt mm. Vilket bara bekräftade mina fördomar om engelsmän som inbitna homofober...
(Undrar förresten var jag fått alla mina fördomar från??)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0