Cantina Mariachi



Cantina Mariachi

Onsdagen försöke vi ägna åt shopping. Vi gav oss iväg på förmiddagen till Shopping Algarve, ett gigantiskt köpcentrum i Guia dit vi åkt varje gång vi varit här. Jag blev av med 100 Euro direkt då framför allt Ida behövde ett tillskott till semesterkassan (och Hanna av rättviseskäl fick lika mycket). Sen drog Ken och jag runt och kollade på elektronik ett tag. Känner att det är hög tid för en riktigt stor och platt TV hemma.
Ida och Hanna kollade kläder.  Sen gick vi och åt mexmat, också på ett ställe där vi varit tidigare.
Efter maten gick jag och drog i kläder, provade lite men var inte på humör för att köpa. Ida var likadan. Så när vi var klara var det bara Hanna som hade köpt nåt, en tröja. Själv hade jag bara gjort av med tidigare nämnda 100 Euro + det maten kostade. Jaja. Hur kul är det egentligen att köpa saker till sig själv :-o?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0