Cairns - dag 3: ISVEE börjar

Idag började konferensen. Det var trevligt att se så många bekanta ansikten från när och fjärran. Men utbudet är enormt; 7 parallella sessioner + ett gäng korta presentationer under luncherna, hur många posters som helst och överallt, Det är svårt att hinna med allt.Efter kvällens welcome reception hakade jag på den norska representationen och hamnade på en restaurang som tydligen rekommenderas i The Lonely Planet (inte som Guide Michelin, men dock). Red Ochre heter den. Åt en Australian Antipasto med emupaté, rökt känguru och lite annat smått och gott.
Antipasto minus emupatéÄr grymt mätt (igen) och ska gå och lägga mig nu så att jag orkar upp å jobba imorgon bitti..
På onsdag eftermiddag ska jag haka på ett gäng som ska gå och hajka uppåt regnskogen till. Det låter trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0