Uttjänt trotjänare



Noa har för länge sedan övergett detta flaggskepp till barnvagn vilket innebär att det börjar bli hög tid att högtidligen avyttra den. Hanna försöker övertala mig att spara den till henne, men såvida hon inte tänker bli tonårsmamma så tror jag inte att jag har varken tålamod eller utrymme.
Jag köpte den billigt på Fyris marknad 1994, långt innan Blocket och Tradera såg dagens ljus, och den var nog halvgammal redan då (iallafall hyfsat omodern). Men nu har det visst gått tillräckligt lång tid för att retro-trendmedvetna unga mammor ska tycka att den är urläcker.

Tre barn har snusat gott i den, så den har verkligen gett valuta för pengarna. Frågan är om jag kan lyckas sälja den för mer än jag gav för den? Den blir billig ändå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0