Diverse i retrospekt

Mat till pappersinsamlingen: Telenor försöker locka sin kunder med piffiga reklamutskick. Man kan få mobilbredbandssurfa fritt i två månader och titta så många godisbitar det finns i påsen...! Å vad man blir sugen....NOT!
Kanske dags att byta reklambyrå?





Efter Meijas utvecklingssamtal på dagis i tisdags så övertalade jag Ken att vi skulle åka ner på stan och fika lite i vårsolen. Det var jättesvårt (inte ;-)). 
Sen hälsade vi på fåglarna i Svandammen. Mest måsar var det faktiskt, men också en del stammisar (gräsänderna).


Grönt är fint. Jag skulle också vilja ha ett grönskimrande huvud :).

Var på nya IKEA en snabbis. På väg tillbaka till bilen så möter jag 91:an och Malin som svängt inom på väg norrut.
What is the chance liksom? Dom bor ju inte ens i Uppsala längre. 30 sekunders osynk och vi hade missat varann. Sånt tycker jag är konstigt (men trevligt!).

Igår var det skärtorsdag, och när jag hämtade Meija på dagis hade hon transformerats till en påskkärring. Sen när vi åkte ut till ICA Maxi med prickarna på näsan och en scarf på huvudet så fick hon ett påskägg fullt med godis. Lite förnedrande kanske, men hon tyckte det var värt det!



Och så är det den tiden på året igen.... Otto och Ingvar och.....bäääää. Vissa saker går i cirklar, minnen kommer tillbaka med jämna mellanrum..

Kommentarer
Postat av: Karin

Du kanske kan döpa någon annan till Ingemund eller liknande? Mohaaaa!

2009-04-13 @ 11:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0