Ännu en anledning att droppa Fejsbok

Det finns en s.k. applikation på Facebook som heter "Are you interested?". Det är nån slags osofistikerad Beavis & Butthead-grej där man kan (höhö) klicka Yes på snyggingar och No på fulingar (arf-arf!).
 Under den här Facebook-resan som påbörjades för några månader sedan så har jag "addat" ett otal såna här mer eller mindre meningsfulla funktioner. Det som är lite intressant med den här (trots allt) är att man kan kolla vilka som klickat "Yes" på en själv. Dom här godingarna hittade jag häromdagen t.ex. :
 
image254
Steven verkar ju vara en mysig kille.

Eller....jag tror jag är nöjd med det jag har :]...


Kommentarer
Postat av: Ken

Tror gjør man i kirken ;)

2008-01-14 @ 21:08:27
URL: http://hansen67.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0