Vårtecken i kvadrat

Tjohoo, så fick man lufta kalotten igen! Knallblå himmel när jag vaknade!
Drog iväg till Aros vid 9-snåret tillsammans med Jens Å. Vi kom fram, checkade in, visade riggarna, klev in i planet, klev av, kände på handtagen, gjorde några 360 och ett par sidglidningar annan vi trackade iväg, drog högt och landade i svag motvind mellan gropen och klubbstugan.
Hade lovat att vara hemma vid 13-tiden och eftersom vi landade 10 i 12 var det bara att packa ihop och dra.
Men skönt ändå, man blir barnsligt lycklig av att leka i luften, och speciellt när det är så fint som det var idag!

Av bara farten så sopade och krattade jag hela trädgården när jag kom hem, och Ken klippte häcken ut mot gatan (så nu kommer granntanten förbi, 70 cm är för smalt för henne...). 
Upp med lite utemöbler och så blev det kaffe och bulle i solen för första gången i år...

image286
Gräsmattan på baksidan (innan Meija trampade ner tulpanerna och jag krattade loss scillan..)


Och sist men inte minst, imorrn byter jag till sommardäck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0