Sen sist

Alltså den där ansiktsboken har gjort mitt bloggande instabilt. Jag vet inte vad jag tycker om det.
Här kommer iallafall några bilder från livet sen sist.

Lite reklam från McDonalds. Öppnade den inte, utan skickade den till mamma istället.
image210

Disketten är död! Dom här var fulla, nu är dom tomma.
image212

OK, nu heter det officiellt att Eva är i Canada, men här kommer årets scoop - hon sitter egentligen i en skrubb i Uppsala och rullar daggmaskar i lera!
image213

Farmor har varit och hälsat på. Vi gick ut och åt. Och lipade lite.
image214

Åkte till Rom med jobbet. Vi verksamhetsplanerade. Lite.
image215

Även dom gamla romarna hade magsår.
image216

Det finns logik i allt. Ont om plats => små fordon => små parkeringsrutor.
image217

Och så har jag varit i Gryttjom. Det är något speciellt med tidiga höstmorgnar.....
image218

....och sena höstkvällar. I fredags blev det månhoppning!
image219

Igår och idag var jag på Livsmedelssäkerhetsverket i Helsingfors. Hela huset är täckt med glasplattor som ser ut som...bakterier?? amöbor?? Fick veta sen att det ska föreställa mitokondrier (cellernas "kraftverk"). Så tanken var iallafall god!
image220

När jag kom hem insåg jag till min stora förtvivlan att jag missat årets stora happening.
image221

Så. Det var det. Alex Schulman slutar blogga. Men inte jag.

Kommentarer
Postat av: Ken

Mhmm, øl...

2007-10-03 @ 22:25:02
Postat av: Karin

Funderar på att starta en grupp som heter "Sluta face-booka och börja blogga igen" :-)

2007-10-03 @ 22:41:19
Postat av: Eva

Ann, schyyyyy... Säg inget om det där med tullen också...

2007-10-04 @ 21:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0