Sommar

Idag plockade jag dom första smultronen i trädgården. Så nu är det väl sommar.

image85

Lite irriterande är det att jag tappat träningsrytmen efter att jag kom hem från Basic. Då gjorde det ont lite här och där, framför allt i knät, så det fanns en tanke med att ta det lugnt. Nu borde jag kunna dra igång igen, men tummen i röven sitter hårt inne.
Cyklade till jobbet idag iallafall, kanske det är första steget. Lånade Hannas cykel eftersom Ida snott med sig min till Blidö. Kunde konstatera att även om den är treväxlad så är inte uppväxlingen särskilt stor. Vilket gör att den är lättrampad och ganska slö. Saknar min cykel :(.

Kursen fortsatte även idag. Jättekul är det, har lärt mig massor. Vi är ganska få och det är tre "coacher" så det blir mycket bra diskussioner. Före den här kursen var alla tre (Angus, Tony, Jenny) i Edmonton i Canada, så jetlagen börjar kicka in för vissa.....

image86

Men jag måste säga att dom är ganska skärpta större delen av tiden :).
Träffade förresten Angus fru Cate igår på restaurangen. Visade sig att hon var i Kalmar som utbytesstudent i ett år när hon var 18 så hon pratar flytande svenska. Med australiensisk småländsk brytning. Gulligt!

Hanna kom just hem. Hon har klippt sig! Jättefint blev det.
image87


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh smultron, underbart!

2007-06-20 @ 19:15:25
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: Karin

Åh, vad jag saknar mina smultron och jordgubbar!

2007-06-21 @ 06:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0