Kärlek i luften

Igår var det bröllop i Gryttjom.

image88

Världens bästa Erika och Frasse gifte sig i frisk nordanvind, ute vid vindstruten på hoppfältet. Hela Gryttjom gick i kärlekens tecken (hjärtan), till och med "altargången" ut till struten slutade med ett hjärta.. Och efter att de kära tu lovat varandra trohet så seglade hundratals heliumfyllda hjärtballonger upp mot skyn till tonerna av "Love is in the air"....ett äkta skydiverbröllop med andra ord!

image89

Efter en helt fantastisk buffé i italiensk stil (Ida och Hanna hjälpte till och serverade), en massa schyssta tal och lite skoj och bus så var det bar och dans inpå småtimmarna. Jag och Hanna höll till ca 3, och enligt rykten fortsatte vissa inne i bastun fram till 5... :).

image90

Meija och Mira har hittat varann, det var lite kul. Dom gungade, åkte sparkcykel och gick "balansspår" på rullplattan (=balansgång på spåren efter Busens Porsche förra helgen...).

image95

Idag när vi kom hem gick jag och la mig på sängen och sov till typ sex. Det var skönt :). Sen har jag lekt lite med kameran, hittade en kul funktion där man kan ange en accentfärg, vilken som helst, man bara riktar kameran mot den färg man vill plocka upp så blir det den. Hihi. Barnsligt förtjust blir man. Och det finns mer, men jag har inte kommit dit i manualen än :).

image92image93


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0