Copycat

Charlotte Perelli är en av alla bloggare som ligger på blogg.se. Hon har tydligen rätt många läsare, för hon ligger som nummer 15 på deras "Mest besökta"-lista. I brist på egen inspiration så tänkte jag att jag ju kan kopiera hennes senaste inlägg (och sunka ner det lite). Med så mycket läsare så måste det ju vara antingen välskrivet eller spännande.

"Imorgon ska jag åka till tandläkaren, kanske bleka mina tänder, borde hitta en skön vårfärg? Sen hinner jag nog med ett möte till på jobbet innan det är dags att åka hem. Idag hade jag tänkt att åka hem och laga pasta med broccoli och ädelostsås, och Ken ville ABSOLUT inte iväg och fäkta så så blev det. Kanske blir det en kväll i soffan med hela familjen?!

Nu  börjar det hagla här? Igår kändes det som om våren va på väg, suck! Jag längtar efter att kunna sitta ute o fika i vårsolen..finns ingenting som är så underbart som förmiddagarna när jag precis lämnat Meija på dagis o tar en kopp kaffe framför datorn o bara njuter av att plöja genom mailen. Det är full fart ute i korridoren o jag blir påmind om att jag skulle kunna sitta ute i vårsolen istället. Hmm...snart!
Om en månad kanske?

Drar till Umeå om en vecka på disputation o då hoppas jag att det är strålande hoppväder där, det är faktiskt inte så dumt att ha något o längta efter och se fram emot...bara tanken får mig att le!

Tjing på er!!"

OK, inte helt sammanhängande kanske, men nästan med sanningen överensstämmande. Tack Charlotte :P!


V�rblommor


Kommentarer
Postat av: @

Hallå blogg.se, varför uppdateras inte min blogg trots att jag lägger upp nya grejor??

2009-03-22 @ 20:08:43
URL: http://snabelann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0