Första dagen i resten av våra liv

Nytt år, ny start, och som vanligt önskade jag mig att det kommande året ska bli bättre än det förra. Nu har ju livet varit så bra i en massa år så det blir ju svårt att trumfa på alla plan, men på det stora hela så känns det ändå som en bra ambition.

Meija sov till halv 10 (yey!) och efter en lång och god frukost blev vi kvar hemma hos Karin o Matte fram till 14-tiden. På vägen hem hann vi stödköpa burgare på Max och handla bågfil på Coop Forum.
Ken har meckat ihop en jättefin barn-loftsäng till Meija och hon är supernöjd. Den blev riktigt bra. Inte helt enkelt att få till i ett pyttelitet rum men nu känns det helt plötsligt mycket rymligare, med hela golvet kvar att leka på.



Medans Ken gjort nytta på nedervåningen på årets första dag har jag suttit och pillat med Anton-data. (Statistik är söndagsnöje för mig. Sick-sick-I know).
Kul litet projekt som förhoppningsvis får desto större betydelse för SFF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0