Ljus och lussebullar

Jag hade hoppats att vi skulle få en vit första advent, det var ju så mycket snö förra helgen...
Men ack vad man bedrog sig.
Alla fina snölyktor och snöhus har försvunnit och allt som är kvar är en liten klump på gräsmattan :(.



Men det blev i allafall lussebullsbak, glögg och pepparkakor. Och sen åkte vi och kollade på årets adventsfyrverkeri i Botaniska. Det var tema ABBA i år :).



Jag fyllde upp godiskalendern. Och hängde upp adventsstjärnan.
Meija passade på att prova vad hon ska ha på sig till Lucia. Hon skippar pepparkakskläderna och kör hardcore, hela lussegrejen.



Så där ja. Det var det. Nu är jag ganska färdig med julen :)!

Kommentarer
Postat av: Ida

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH!!! JAG VILL OCKSÅÅÅÅÅÅ!!!! 20 DAGAR!!

2008-11-30 @ 22:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0