Prag idag

Igår åkte vi till Prag, Ida, Ken, Meija och jag. Hanna är på konfaläger. Vi bor jättefint i ett litet hotell på Nerudovagatan, precis nedanför slottet. Rum 403.


Jag fyller år idag så jag vet inte riktigt vad som ska hända faktiskt :). Men jag blev uppvaktad på sängen och fick en galge och ett halsband som Meija gjort, ett gulleörngott från Ida och ett par lyxtorgvantar som Hanna stickat.



Och så fick jag en digital fotoram från Ken med alla mina älsklingar, så att jag har nåt fint att titta på på jobbet....!


Kommentarer
Postat av: Lillvåfflan

GRATTIS på födelsedagen!!! Ha en toppenvistelse i Prag!



Kram

2008-08-11 @ 10:27:08
URL: http://lillvafflan.blogspirit.com
Postat av: Karin

Grattis och kram!

2008-08-11 @ 11:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0