700%

Så mycket har jag ökat på årets hoppvolym idag. Andra veckan av Basic Camp har dragit igång och jag har semester :-). Hoppar med Karin och Babs. Sju hopp blev det denna första dag. Vi mjukstartade med att köra 3-manna, lite blandat drillhopp och 4-ways med tom slot.  Vi väntade nämligen på Annika som skulle skriva sluttenta för att bli riktig doktor idag. Dr Björnstrand kom strax före nio så nu är vi kompletta :-).

Det har varit en kul dag, fallskärmen har skött sig och vädret har varit fantastiskt. Nu ligger jag i husvagnen och ska försöka sträcka ut mina ömma lemmar innan jag somnar...

Mamma ringde och berättade att hon inte kommit iväg till Staterna i tid för morbror Colins 70-årskalas. Dom stoppades i incheckningen på Arlanda p.g.a. icke maskinläsbart pass. Ett absolut måste om man ska till USA. 
Trist att missa firandet, men kul ändå att hon lyckades snirkla sig förbi byråkratin och få fram ett brittiskt pass på bara några dagar...
Så nu hinner hon iallafall dit tills han fyller på riktigt :-).


En kul grej som jag fick reda på i Polen förra veckan är att det andra stora nätverk som SVA är med i, MedVetNet, har en del av sin administration i Bedford. Dom brukar tydligen mötas där då och då.
Förutom bilfabrik och MedVetNet-admin så finns en av världens bästa vertikala vindtunnlar i Bedford.

Jag tror att jag kommer att bli väldigt intresserad av att jobba i MedVetNet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0