No news

Ganska lat helg har det varit. Igår var huvuduppgiften att ta sig till Västerås för att fira Gunnar som fyllt 70. Och att kolla på Melodifestivalen. Det klarade jag av.
Idag var planen att jobba och att träna; det sistnämnda fixade jag men jobbandet har det varit si och så med. Istället tog vi en familjetur till Apoteket och till ICA. Helt befriat från all form av koncentration, skönt.
Nu funderar jag på att kasta mig över Ben&Jerry-Cookie Dough glassen i frysen, det känns också som en grej jag kommer att kunna ta mig an utan större problem.

Hanna kom vid 18-tiden, med kryckor och allt. Hon har lyckats få taxiskjuts till skolan i 3 veckor, det är ju bra mitt i allt elände. Den 26:e ska hon till sjukhuset igen för att kolla knät, det var visst så svullet när hon var där att dom inte kunde kolla närmare. Inget som syntes på röntgen hur som helst. Sen fick hon bara order om att hålla sig i stillhet först i 6 veckor och sen i 6 veckor till efter det. Utan några som helst råd om vad hon bör göra för att ha kvar rörlighet och sånt. Jag blir lite skeptisk när det inte är nån sjukgymnast inkopplad, bara läkare.

Och så är det är rabiesutbrott på Bali just nu, hoppas KarinoMatte håller sig borta från gatuhundarna.

Kommentarer
Postat av: Eva

Skaffa en sjukgymnast!!!! Kosta vad det kosta vill...

/En som vet.

2009-03-08 @ 23:13:19
Postat av: Kaula

Prova Half baked, min nya favorit. Den är grym!

2009-03-09 @ 07:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0