Grillad

Nytt humorprogram i Ettan på bästa sändningstid. Deltagarna stå-upp:ar och ska vara roliga på varandras bekostnad. Jo, det är en del grejor som är rätt kul. Men det känns lite pinsamt att se den person som blir utsatt för diverse taskigheter sitta i soffan med stelnande leenden.  (Jo men det är ju så man håller masken liksom).  Och sen är väl tanken att dom ska ge tillbaka.

Jag vet inte om jag tycker det är kul? Är det det?




Men nu är det helg igen. Skönt. Enda planerade är att Meija ska iväg på kalas på söndag och att jag ska förbereda en föreläsning som jag ska ha på onsdag, annars kan det hända nästan vad som helst. Malena Ernman kan vinna Melodifestivalen till exempel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0