Födelsedagsspäck

Det har varit en rätt späckad vecka, den som var. Kom hem från Parma vid midnatt i tisdags och några timmar innan landade Ida och blev upplockad av sin pappa. Onsdagen var totalspäckad med möten och jag hann typ inte jobba undan nånting, fick bara mer att göra.

Dagen efter, i torsdags, fyllde Ida 18, så då tog jag halvdag off och var tillsammans med henne på stan. Köpte lite saker som hon behövde och såg till att hon fick sig en omgång massage. Hade morsan och Gunnar här på middag på kvällen för att fira myndlingen, och på beställning så stod det fläskfilé och vinbärskolatårta på menyn.

I lördags kom Maggan och Jan över med Ella och Zeb så då var det catching up big time, vi träffas ju typ bara en gång om året trots att vi bor i samma stad...men alltid lika trevligt. Och så igår, då var det nästa födelsedag, Kens närmare bestämt. Det blev Meijatema, eftersom vi inte hade barnvakt. Så bara barnvänliga grejor, inkl bio med Spöket Laban (jag somnade).

Känner mig smått manisk faktiskt, hjärnan går på överväxel och om jag råkar vakna på natten (händer ju rätt ofta) så är det lögn i h-e att somna om eller så gör jag det precis innan det är dags att kliva upp.
Tur att det blir en lång skön semester i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0