Del 2

Är tillbaka på Högbo Brukshotell för att gå del 2 av kursen Klart ledarskap. Förra gången fick vi lära oss att prata, den här gången lär vi oss att lyssna. Och om en kvart är det middag och desserbuffé igen, synd att det finns så lite plats för såna utsvävningar.

Samåkte med en av kursledarna hit, och tur var väl det, för strax norr om Uppsala körde vi in i värsta snöstormen. Den höll i sig till Gävle. Där lugnade det sig och när vi kom fram till Högbo som ligger strax utanför Sandviken så var det strålande sol igen, precis som hemma. Skönt att slippa köra Nissan Micra, trött som jag var och allt.

För en gångs skull så vaknade inte Meija och kom över till oss innan det var dags för mig att kliva upp. Även om det det är sådär att bli väckt klockan 5 så är det så mysigt när hon kommer nerkrypandes, hon lägger sig bakom mig, nära nära och kramar om mig med både armen och benet och säger Mmmmmamma! Och jag svarar Mmmmmeija! Så ligger vi så där och myser ett tag innan hon brer ut sig mellan Ken och mig.
Tänk att man kan sakna att bli väckt.

På fredag flyger jag upp till Umeå och lyssnar på Anton när han försvarar sin skydiveravhandling, nån annan som kommer?

Kommentarer
Postat av: Matte

Jag hade gärna lyssnat på Anton, men är i Åre då. Du kan hälsa honom från mig, och gratulera, för jag förutsätter att det kommer att gå alldeles lysande!



Ps. Jag har lite i efterhand, lydit hans stränga råd att omedelbart uppsöka sjukhus för rabiesvacc.

2009-03-25 @ 07:18:42
Postat av: Anonym

Låter klokt!

Antons avhandling diskuteras för övrigt på Dropzone.com latestreply;so=ASC;forumview=forumviewcollapsed;guest=55256301" rel="nofollow">http://www.dropzone.com/cgi-bin/forum/gforum.cgi?post=3520931;sb=postlatestreply;so=ASC;forumview=forumviewcollapsed;guest=55256301

2009-03-25 @ 20:21:55
URL: http://snabelann.blogg.se/
Postat av: @

Låter klokt!

Antons avhandling diskuteras för övrigt på Dropzone.com latestreply;so=ASC;forumview=forumviewcollapsed;guest=55256301" rel="nofollow">http://www.dropzone.com/cgi-bin/forum/gforum.cgi?post=3520931;sb=postlatestreply;so=ASC;forumview=forumviewcollapsed;guest=55256301

2009-03-25 @ 20:22:11
URL: http://snabelann.blogg.se/
Postat av: Mamma Eva

En kjempeflott sønnesønn/sønn/bror fikk jeg oppleve før jeg reiste hjem. Grattis til hele familien.

farmor Ev (besta)

2009-05-21 @ 14:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0