Självplågeri och belöning

Var på en klassisk ansiktsbehandling idag. Hos Anna på Cura. Ett raffinerat självplågeri men där man belönas med skön ansikts- och nackmassage på slutet. Det är porklämning och miliepickning och ögonbrynsplockning så att ögonen tåras. Men ändå rätt skönt när det är klart. Med tanke på hur skitig jag var i skinnet så har jag väl gått ner ett halvkilo kan tro.
Och sen var jag iväg på ett av Sofias pulspass, som är så kul att man känner sig 10 ggr piggare efteråt än innan man kom dit. 
Och så har jag bokat in lite massage på jobbet imorgon, perfekt på en fredag. 
Känner mig riktigt snäll mot mig själv. 
Hade ocksp tänkt att låta mig få hoppa fallskärm till helgen, för sista gången på ett tag. Men jag insåg just att reservpackningen nog gått ut. Fast vi åker nog upp iallafall om inte annat för att städa husvagnen och hjälpa till att tömma baren. Och kanske man kan hyra en rigg :-o..

Vi ska få nya grannar, Kerstin som bott i huset här brevid sedan 1961 har flyttat. 3,1 mille fick hon för huset, trots att det är vävtapet överallt (inkl garderoberna) och trots att golvet i utbyggnaden är fuktskadat. Kanske inte är så dåliga tider iallafall? 

 

Kommentarer
Postat av: Eva

Du borde belöna dig själv med en kalender nästa gång. Imorgon är det nämligen inte fredag... ;)

2008-10-22 @ 23:26:19
Postat av: @

Det var för att jag omedvetet hade förträngt att den här dagen existerade, vi har nämligen suttit i verksamhetsplanering och det är inte roligt.

2008-10-23 @ 19:57:48
URL: http://snabelann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0