Gone with the wind

Tajmade mina manifestdagar perfekt till torsdag och fredag då vädret var sisådär, och vaknade i lördags till en strålande morgon. Lite disig i början men det släppte snabbt.
Gjorde fyra roliga hopp innan jag klantlandade i nollvinden och gjorde illa knät tillräckligt mycket för att inte vilja hoppa på söndagen (då det också var nollvind).
F-n vad det gräver i frustrationen när solen skiner och alla bara hoppar på :(. 

image287
Det var träning för blivande HM i helgen och Jens ställde upp och lekte elev.

Åkte och köpte Rehband igår och det kändes bra. Knät är fortfarande svampigt och går inte att böja mer än till hälften men idag kan jag iallafall sträcka ut det helt. Jag tror jag hade tur.
Vill upp till Gryttjom igen på lördag, förhoppningsvis kan jag åka med Karinomatte för Ken är i Göteborg och slåss om SM-medaljerna i fäktning. Hoppas kunna övertala Hanna att vara med Meija, så kanske jag kan hinna med ett par hopp iallafall. Måste hem tidigt på söndag för då åker jag ju till Trieste. Plus att vi ska åka förbi min gamla jobbarkompis Torkel som fyller 50.

Dagens positiva överraskning: Fick glädjevärdering på huset från Swedbanks Fastighetsbyrå. Kanske man skulle slå på stort och anlita proffs så att Meijas rum blir klart nån gång.

Dagens konstighet: Idag ringde en rekryterare från Manpower och tyckte att jag skulle vara intresserad av en tjänst som marknadschef på ett biotech-företag här i stan, hihi. Det var ju god humor. Men jag är rätt nöjd där jag är faktiskt.


image289
Vår! Snart sommar!

Kommentarer
Postat av: Matte

Klart du kan åka med oss!

2008-05-06 @ 21:40:50
Postat av: @

Tack :)! Då är det bara barnvakten kvar..

2008-05-06 @ 22:15:14
URL: http://snabelann.blogg.se
Postat av: Boel

Vi kan väl hjälpas åt med barnen om jag och Joanna är uppe på lördag? (Har inte riktigt bestämt om jag ska smita från brf:ens vårstädning eller inte).

2008-05-07 @ 09:39:21
URL: http://stierfamiljen.wordpress.com
Postat av: Karin

Fy för svampiga knän! Ses på lördag.
/Fru kantarell

2008-05-07 @ 16:11:00
Postat av: @

Ja, det vore ju alldeles utmärkt om vi kan hjälpas åt lite, och ifall jag får med mig Hanna så kanske hon kan hjälpa oss båda två :)?

2008-05-07 @ 21:05:38
URL: http://snabelann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0