Gratis helg

Hade räknat med att vara borta den här helgen, men så blev det hela flyttat till på torsdag. Så det här blev helt oplanerad en extra gratis helg liksom!

Moln på blå himmelJens messade i torsdags och sa att min rigg var klar, så jag var och plockade upp den igår.... Det plus att helgen blev fri gör att det suger gott i hopptarmen.
Skulle vara riktigt najs att ha gjort årsförsta innan vi drar iväg till tunneln på torsdag! Lyckades övertala (det var inte svårt) Jens att vi skulle åka tillsammans till Aros imorgon och lufta kalotterna lite. Hoppas det blir lite lite soligare än idag. 

Moln på blå himmel
Anyway,  jag körde vanliga lördagsrutinen och drog iväg och tränade vid 10. Det hade brunnit på F&S igår, så hela stället stank majbrasa. Det lär nog ta ett tag innan det luktar som vanligt (svett) igen.
Lotte ringde och diskuterade välfärdsprojektet och det slutade med att jag satte mig vid datorn och kollade upp det vi snackade om. Så där gick tre timmar.

Nu är klockan snart fyra och jag tror jag att jag ska gå ut och kratta lite och bli jordig om fingrarna. Eller så tar vi hela familjen och åker ner på stan och fikar.

Ikväll blir det fläskfilé
till alla, och oxfilé till Ken :)!


Kommentarer
Postat av: Ken

Everyday is an oxfilé-day :D

2008-04-19 @ 16:40:34
URL: http://hansen67.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0