Affirmationsdags

Idag har jag:
- fixat så att nästa års pestiviruskonferens är öppen för anmälningar och för att skicka in bidrag (http://www.pesti2008.org/). Och skickat ut en runda med påminnelser till hugade.
- ätit kladdkaka med hallonsorbet och päron. Och druckit alkohol på arbetstid.
- gjort klart en utredning om hur man kan spara pengar genom förenkla övervakningen av bovint herpesvirus typ 1.
- läst klart en avhandling om riskfaktorer för mastit på kor. Och formulerat några frågor på den.
- varit på föräldramöte på Meijas dagis.
- beställt servicetid till bilen.
- kollat på Heroes.
- varit in på Facebook, lagt till en kompis och uppdaterat status.
- läst av mätaren på varmvattenberedaren.

Bloggat har jag gjort också :D!

Hurra vad jag är bra!

image222
Mammas gullebulle.

Kommentarer
Postat av: Eva

Å en annan som trodde att du suttit sysslolös... ;-)

2007-10-05 @ 18:12:40
Postat av: @

Jooo men det är ju när det känns så och jag är allmänt stressad och allting går i sirap som jag måste överbevisa mig själv om att jag faktiskt gjort nåt...

2007-10-07 @ 20:07:01
URL: http://snabelann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0