Friends for sale..

..är namnet på den Facebook-applikation som jag lagt till senast. Där kan man köpa sina kompisar som husdjur, och sälja dom också.

Ganska kul! Jag har t.ex. köpt Törna för 292 dollar. (Han var dyr!? Jag råkade köpa honom för att han låg högst upp på listan...bara slump alltså. Och nu vet jag inte hur jag ska bli av med honom?)
Sen passade jag på att köpa mina älskade nära och kära också, och några kompisar, samt ett par av mina doktorander, en nuvarande och en gammal. Dom flesta var det vrakpris på (127 dollar).

Tänk så användbart Facebook är :)!

image246

Passade också på att köpa Björn Bjercke också.
Det var så enkelt...."Click here to buy him" liksom.

Och ja David, jag har köpt dig också ;)!

Kommentarer
Postat av: Törnestam

varför e jag dyrast, det kanske e fint men kan man sätta sitt eget pris? Jag e ju rätt cheap som person liksom.

Kan man rea ut sig? Jag vill inte vara nåns husdjur. Kan man köpa sig själv och sedan tappa bort sig så att ingen kan köpa en? Jag har fått notifikation att Therese och Leyon köpt mig. Jag e MIN!

2007-11-20 @ 22:41:38
URL: http://tornestam.blogspirit.com
Postat av: Eva

Törna: Du är inte din! Du är allmän egendom! Plus att Facebook äger dig också...

Var får man pengarna ifrån? Får studenter lite extra så vi kan ha lite extra kul fast vi är så fattiga?

2007-11-20 @ 23:24:32
Postat av: David

Glöm inte att klia mig bakom örat.

2007-11-21 @ 02:06:08
URL: http://bengtsson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0