Italienskt till middag

Idag har vi kört en repetition av en 5-dagarskurs på en dag. Intensivt, men ganska lagom tempo egentligen :-).
Efter kursen hade vi gemensam middag på Il Forno a Legna, en italienare som ligger precis vid Universitetshuset. Jag käkade ett lammspett och chokladtårta med mousse till efterrätt. En god valpolicella till. Riktigt bra.

image84


Nu ska jag försöka ta mig igenom mail och lite annat krafs innan jag går och lägger mig. Meija somnade strax före sex idag, så det kan bli en tidig morgon.
Insåg idag att det inte kommer att finnas så mycket spare time den här veckan, så jag måste hinna köpa kläder till bröllopet på torsdag, hur det nu ska gå till. Till både mig själv och tjejerna. Pratade med Fraze idag och vi ska fixa med lite filmer, leksaker och tilltugg till knoddarna också. Den bakre tandemstugan ska bli barnrum. Det blir nog alldeles perfekt tror jag :-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0