Andningspaus

Idag hade jag en helt oskriven dag i kalendern. Tillbringade den med att döda ett gäng dåliga samveten och komma ifatt med diverse prylar. Skönt. Dessutom fick jag äntligen tag på snubben som ska installera ArcGIS på datorn och lika mycket äntligen så har IT-avdelningen släppt på adminrättigheterna. Så nu är allt snart som vanligt igen.

Skönt också att komma hem efter jobbet, gå och shoppa med hela familjen (alla plockar på sig sina favvogrejer), käka lite chili, dricka lite vin och sjunka ner i soffan och kolla på Bones (som handlade om ett mord där en snubbe slängts ut ur ett flygplan..).
Imorgon är det zoonosseminarium på SMI i Stockholm. Sju arbetsdagar kvar till semester. Och två dagar tills Ida slutar nian.


Nu när jag håller på att sluta på Svensk Mjölk har jag insett att jag tagit alldeles för lite bilder på sånt som uppfyllt största delen av mitt liv. Jobbkompisar, events och resor. Och det är ju dumt på nåt sätt. Har därför bestämt mig för att börja fota min vardag. Först ut är en bild på entrén till SVA :-).

image72
Return to this page later for more exciting photos %P..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0