Levande eller död

Mitt lilla extraknäck i London utspelade sig på 8, John Adams Street, där the Royal Society for the encouragement of Arts, Manufactures & Commerce (RSA) håller till. I rummet bredvid där vi fikade var det uppdukat värre, och när vi kom ut till lunchpausen så var hela trappan ned till källarvalven överströdd med glittrande konfetti och stjärnor.
Lite att ta i tyckte jag, men misstänkte att min närvaro inte var enda orsaken.
Och mycket riktigt; det var inte jag utan det var Dead or Alive's sångare/frontfigur Pete Burns som passade på att gifta sig med sin älskling Michael Simpson i valvet bredvid vårt...
(Alla som hört deras (typ enda) hit You spin me round (like a record) inser ju att det var lite kultigt :-).)

image119

Här höll vi till; lutningen på golvet är helt "naturlig" kommer sig av att det är fortsättningen på en gammal sluttande, stenbelagd gata som man tagit fram i källarvalven på huset.

Och i rummet intill var det bröllop.

image120


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0