Jag vill inte

Jag vill inte tvingas umgås med människor jag inte gillar.
Jag vill inte städa upp annat än min egen skit.
(Och definitivt inte på fritiden!)
Jag vill inte tvingas sitta i en styrelse för något jag inte är intresserad av.
Jag vill inte passa andras ungar för att någon personal är sjuk.
Jag vill inte vara medlem i föreningar som jag fullständigt skiter i.
Jag vill inte betala smyghöjda avgifter.
Jag vill inte.

Föräldrakooperativ suger.

Samtidigt blir jag förbannad om någon insinuerar eller utgår från att jag inte vill hjälpa till.

Är jag en hycklare?

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trodde att det handlade om SF först :-) Låter som det är dags att fixa någon annan typ av barnomsorg.

2007-02-18 @ 22:44:23
Postat av: @

:) Finns vissa likheter, eller hur!

2007-02-19 @ 16:01:18
URL: http://snabelann.blogg.se
Postat av: Karin

Hej Ann!
Du har en utmaning på min blogg.

2007-03-09 @ 15:45:58
URL: http://karinslogg.blogspirit.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0