Arlanda 05.00 den 30 oktober

Arlanda 05.00 den 30 oktober

Karin har hotat med att ta bort mig. Så nu måste jag börja blogga igen. Som tur är är det dags för en resa igen, semester den här gången.
Hög tid för semester. Det blev ju egentligen ingenting i somras. Jag jobbade, Ken jobbade, Hanna passade Meija och Ida var ute med kompisar. Ingen tid att göra nåt tillsammans.
Nu är jag dessutom jättehostig sen tre veckor tillbaka, och Hanna med. Meija har feber stup i kvarten. Så det kanske är dags att exportera lite svenska virusar och bakterier, eller åtminstone ge dom en värmechock.
Så var vi på väg dårå. Mot Portugal och lite sol på våra hösttrötta kroppar.
Den där timmen som vi fick tillbaka när det blev vintertid förlorade vi raskt när vi skulle upp till taxin som gick 04.30. Men vad gör väl det. Nu får vi sova!

Kommentarer
Postat av: Karin

Va kul att du bloggar igen!

2006-11-03 @ 20:44:27
Postat av: Karin

Va kul att du bloggar igen!

2006-11-03 @ 20:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0